HELPMEE

Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd

Generous Society

Wanneer u maandelijks een donatie doet krijgt u toegang tot onze speciale community: Stichting ViV's Generous Society.

Dit is een besloten groep waar wij u op de hoogte houden van vorderingen van onze programma's die alleen voor u zichtbaar zijn.

U kunt de vorderingen zien in de speciaal aangemaakte Facebookgroep maar ook sturen wij u die informatie per mail toe.

Uw donatie heeft namelijk enorm impact op de groei van onze organisatie en de programma's.

Mail met Aletta voor meer informatie.

Maatschappelijke (programma)partner

Misschien oriënteert u zich al op het uitbreiden van uw  maatschappelijke rol en ziet u de voordelen van een intensieve samenwerking met goede doelen. Voor stichting ViV staat voorop dat uw  bedrijf een betere reputatie verkrijgt. Ook een hogere medewerker-betrokkenheid, en de toegang tot kennis en netwerk zijn belangrijk. Daarnaast wordt ook het bevorderen van innovatie  een bepalende drijfveer.

Twee werelden, één missie

Een partnership met uw bedrijf betekent voor stichting ViV het op één lijn brengen van zowel maatschappelijke- als zakelijke doelen. Oftewel: focus op een gemeenschappelijk thema dat ons beiden  partijen versterkt.

Kortom: een structurele en strategische samenwerking met uw bedrijf. Dat vergt maatwerk! Van giften tot sponsoring of inzet van uw expertise, er is veel mogelijk.
ViV zorgt dat de doelstellingen van beiden wordt verwezenlijkt.

U kunt ook kiezen voor programmapartner waarbij een specifiek programma van ViV wilt ondersteunen. De invulling van deze samenwerking bepalen wij samen.

Doneer je talent

Behalve giften en donaties kunt u natuurlijk ook uw talent doneren! Wij zijn altijd op zoek naar mensen die met ons willen sparren over ontwikkeling, innovatie en toekomst. U kunt natuurlijk ook als coach aan de slag voor één van onze projecten.

Een gift in natura!

Adopteer een....

Ons werk is afhankelijk van bijdragen door derden. Zonder deze hulp kunnen wij ons werk niet uitvoeren.

U kunt bijvoorbeeld een koppeling adopteren. U draagt bij aan het traject voor een jongere na uitstroom wegloophuis, of u doet een bijdrage voor een traject van KIM of Meisjes van 80. Mogelijkheden genoeg

Maar u kunt ook overwegen om een kamer te adopteren van het Wegloophuis. Hierdoor kunt u naamgever worden van een stukje Wegloophuis!

Giften

U kunt een algemene gift doen maar u kunt ook specifiek aangeven waar uw gift aan toegeschreven dient te worden. Kies een programma naar keuze.